Ce inseamna maturizare

E clar ca este un proces. In “bula mea sociala”, unii ar fi de acord, ca a te maturiza inseamna mai ales sa treci de la statutul de chirias la cel de proprietar, de la cel de celibatar la cel de casatorit, de la flutura lume la parinte… si tot asa… ce sa mai “om cu responsabilitati” – lucruri concrete, niste marcatori clari ale unor stadii. Insa de cele mai multe ori, le scapa indicatorii mai “subtili” ai maturizarii, care sunt valabili indiferent de statutul social, material, civil sau de varsta…

Recunosc, ca pana mai ieri, cand reflectam la ce inseamna maturizare, simteam ca e ceva ce lipseste din configuratia acestui proces asa cum il observam definit de cei din jur si nu stiam cum sa pun punctul i sau umlautul pe Ü si sa zic “da! asta inseamna maturizare! gata e totul limpede! iar eu in tot procesul acesta sunt undeva pe la 6 din 10 etape ale maturizarii”. Insa ieri mi s-a aratat 🙂 cand am intrat aici si am vazut aceasta imagine, pe care v-o recomand sa o priviti ca pe o oglinda. Ce va arata?

Leave a Reply

