Luna pe cer

La inceputul acestui an am descoperit un blog super fain, vorbeste pe limba mea, ba mai mult ma surprinde cu idei, ganduri sau formulari. Cand citesc articolele, ma simt ca un copil care a primit pe neasteptate o surpriza, pe care nici el nu stia ca si-o doreste, dar e atat de entuziasmat de asta, incat ii vine sa zburde. Bine, eu zburd interior. šŸ™‚

Intr-unul din articole, care se numeste 27 de schimbari in ianuarie (ele sunt binevenite in orice luna, ca imprima un sens pozitiv in existenta), una din schimbari se referea la a documenta fiecare zi cu o poza si un paragraf. Nu am facut asta zilnic, insa am adunat ceva poze in telefon fotografiind diverse lucruri care mi-au dat o stare. Cam asta e starea mea in serile cu luna plina, de exemplu šŸ™‚

Leave a Reply

