Went Zonga about the music :)

A trecut aproape o saptamana de la ZiuaZ si lansarea Zonga. De atunci am ramas cu o stare foarte placuta, multe poze haioase, zambete, revederi asteptate, cunostinte noi binevenite si… muzica in urechi zilnic de la #Zonga. Pe vremea aceasta destul de solicitanta termic, ma incanta Chopin.

Legat de aceasta petrecere, bucuria cea mai mare a fost sa imi fac un outfit rock, sa gasesc hainele potrivite, dar mai ales accesorii care sa completeze tinuta intr-un mod distinct de celelalte abordari rock care ar fi aparut in cale :). Placandu-mi teribil lucrurile care au acea pecete stilistica a celui/celei care le creaza, nu am cautat prin magazine cine stie ce lanturi, curele, tinte, ci mi-am sunat prietenii: Catalina si Andy carora le multumesc ca numaidecat au mestesugit o bratara si o zgarda pentru tema data. Dar sa exemplificam 🙂

Iar aceasta este poza mea favorita de la petrecere, facuta de Cristian Sutu care m-a fotografiat cu tot cu al meu “je ne sais quoi” (cum spunea o prietena).

Leave a Reply

